Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Aug 13, 2008

PENGENALAN SISTEM TRAFIK

Salam Sejahtera,

Setelah selesai mendedahkan panduan asas dan sistem kajian, mari kita beralih kepada sistem trafik pula. Penerangan tentang sistem trafik ni memang panjang dan paling saya suka. Sebab ada 7 9 cara menarik trafik.


9 Cara Menarik Trafik yang dibincangkan ialah:

[2] Pemasaran Email
[3] Social Bookmarking / Web 2.0
[4] Pemasaran Artikel / E-zine
[5] Pemasaran Forum
[6] Pemasaran Viral
[7] Teknik Search Engine Optimisation (SEO)
[8] Pemasaran Blog
DAN
[9] Pemasaran Video

Sebelum kita menjelajah lebih jauh kandungan ebook panduan clickbank ni, saya sarankan awak supaya memiliki panduan ppc percuma dulu kalau anda nak belajar mempromosi melalui ppc google adwords. Ia bertujuan memantapkan lagi pengetahuan anda tentang pay per click ni. Selain tu, anda boleh jimatkan kos pengiklanan tau!

Inilah dia rupa cover ebook panduan ppc percuma yang saya katakan tu. :D




Pada tulisan akan datang, saya akan buat ulasan khas tentang ebook panduan ppc percuma ni. Moga-moga anda dapat hint apa kandungan yang ada di dalamnya. Selepas itu, barulah buat keputusan sama ada perlu memiliki panduan ni atau sebaliknya.

Kepada anda yang dah memilikinya, harap dapat nantikan ulasan seterusnya berkaitan sistem trafik dalam panduan clickbank. Sementara menunggu post seterusnya, anda boleh baca post-post lepas mengenai ebook panduan clickbank yang telah saya sediakan supaya lebih jelas.

Jumpa lagi!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...