Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Oct 18, 2009

Intipati "10 Formula Baru Clickbank" Versi Penuh

Laporan 10 Formula Baru Clickbank versi penuh telah pun saya terima beberapa hari lepas. Setelah meneliti keseluruhan kandungannya, saya bercadang menulis beberapa intipatinya di sini khusus buat anda. Andainya, anda mahukan versi percuma, sila rujuk entri bertajuk Link Download "10 Formula Baru Clickbank" dahulu.

Dalam versi penuh, 10 masalah yang dinyatakan telah diberikan formula penyelesaiannya. Tiada lagi ruang-ruang kosong yang ditinggalkan. Semuanya teka-teki yang bermain di fikiran anda semasa membaca versi percuma telah terjawab.

Antara formula baru clickbank yang menarik minat saya ialah masalah ke-3, mengenai pay per click (ppc) google adwords. Seingat saya, penerangan mengenai adwords dalam ebook panduan clickbank tak begitu banyak. Kalau tak rujuk ebook lain yang lebih detail, pasti anda akan rugi.

contoh iklan ppc adwords Google Sniper

Contoh iklan ppc adwors Google Sniper


Tapi dalam laporan ini, anda diberi tips menulis iklan ppc. Terdapat beberapa perkataan yang perlu anda masukkan bagi mengurangkan kerugian anda. Perkataan-perkataan itulah yang membantu anda mendapatkan prospek yang benar-benar berminat mendapatkan produk yang sedang anda promosikan.


Di samping itu, 2 masalah besar yang menghantui agen affiliate ialah soal perancangan dan promosi. Keduanya amat penting. Kalau tiada perancangan, dah tentulah sukar untuk mencapai matlamat mendapatkan jualan pertama di clickbank. Begitu halnya dengan promosi. Anda perlu kreatif dalam memanipulasikan setiap teknik promosi yang digunakan.

Andai betullah anda menghadapi 2 masalah di atas, kaedah memanipulasi teknik promosi dan pelan 3 bulan untuk teknik ppc adwords, SEO, pemasaran video, artikel, web 2.0 blog dan email telah disediakan. Anda cuma perlu sesuaikan dengan masa yang dimiliki untuk mengikuti pelan tersebut. Cepat atau lambat tak penting.

Formula terakhir ialah bagaimana untuk anda mengetahui tarikh sebenar produk-produk hebat akan dilancarkan. Anda juga boleh berhubung terus dengan nama-nama besar dalam industri ini. Caranya ialah dengan menyertai sebuah forum eksklusif. Anda boleh dapatkan nama forum tu dalam laporan 10 Formula Clickbank versi penuh.

1 comments:

Ismail Ahmad said...

Artikel yg mantop..mmg clickbank satu platform terbaik utk yg baru nk jinak2 dgn teknik buat duit intenet...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...