Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Apr 28, 2011

Belum Menemui Sasaran dengan Clickbank?

Assalamualaikum dan salam hormat semua,


Agak lama blog ini menyepi. Tiada sebarang perkembangan untuk anda. Semuanya kerana saya tidak aktif dengan clickbank. Al-kisahnya, terlalu banyak perancangan yang tergendala. Semuanya diluar kemampuan saya. Jutaan maaf dipinta.

Kini, saya ingin kembali melibatkan diri sebagai affiliate clickbank. Mula semula daripada kosong. Harap dapat semula semangat membara seperti dulu.

Sejajar dengan itu, izinkan saya memperkenalkan semula sikit sebanyak mengenai clickbank dengan anda.


Apa itu Clickbank?



Saya pasti ramai sudah tahu apa itu clickbank tapi ramai yang masih lagi belum menuai hasil dengan clickbank. Ada beberapa faktor yang menyebabkan seseorang itu gagal dengan clickbank antaranya ialah:



1) Salah pilih produk


Ramai yang memilih produk yang salah. Bukanlah bermaksud produk yang dipilih itu tak berkualiti tetapi kebanyakan anda memilih produk yang mempunyai persaingan tinggi seperti mempromosi produk berkaitan dengan diet & weight loss, muscle building program, forex dan make money online.

Kebanyakan produk dalam niche tersebut amat tinggi persaingannya.



2) Tiada landing page yang mantap


Ramai yang tidak mementingkan kualiti landing page seperti kandungan yang dihasilkan. Anda mesti ingat bahawa landing page merupakan halaman untuk melakukan pra-jualan.

Jadi ia amat penting untuk kita mendapatkan kepercayaan pelawat supaya mereka membuat pembelian tanpa was-was.



3) Tidak fokus pada pemasaran yang dilakukan


Masalah ini melanda ramai individu terutamanya newbie atau mereka yang baru bermula. Mereka tidak fokus pada usaha pemasaran yang patut mereka lakukan sehingga berjaya memperoleh hasil yang pertama.

Kebanyakannya hanya berusaha sekerat jalan. Kemudian terus berhenti daripada melakukan sebarang promosi lagi kerana hilang tumpuan.



4) Mahu hasil yang cepat



Inilah antara masalah paling besar dihadapi oleh ramai orang dan iada penawarnya. Buat duit secara di internet seperti affiliate clickbank bukanlah satu cara untuk dapat hasil yang singkat atau sekelip mata. Usaha , trial & error amat diperlukan sebelum boleh menjana wang secara santai terutama melalui program-program internet seperti clickbank.


Sekiranya anda ingin jana wang melalui clickbank dengan kaedah pemasaran artikel & video, saya sarankan dapat ebook teknik clickbank yang ditulis hasil pengalaman saudara Zyan.


Dapatkan ebook teknik clickbank untuk Pakej Upgrade Teknik Clickbank agar langkah-langkah menjana pendapatan di clickbank lebih terang.

10 comments:

cara clickbank said...

makasih informasi yang penting bagi pemula seperti saya..

nizam said...

Otai ckp hati mau kering !! Huhu

its maey said...

tips yang mantop mmg terbaik...Zyan mmg kira level otai clickbank kat msia ni..

aidil said...

Sy sokong... tips dalam panduan e-book
Teknik Clickbank sangat mudah nak faham. Pandangan sy Zyan perlu tambah lagi sub modul berkenaan SEO untuk lebih Umphhh...apa-apa pun teknik dalam e-book ini mmg byk yg berkesan untuk tarikf traffik dan hasilkan ledakan jualan.. Tq juga atas bonus zyan..

admin said...

Terima kasih atas komen serta sokongan kalian. Moga kita semua dapat menambahkan ilmu berkaitan affiliate clickbank dari semasa ke semasa.

Artikel Murah said...

Konten Adalah Raja Dan Backlink Adalah Ratu... www.okartikel.com

Blogger said...

Get daily ideas and guides for earning $1,000s per day FROM HOME totally FREE.
CLICK HERE TO START IMMEDIATELY

Blogger said...

Just received a cheque for $500.

Sometimes people don't believe me when I tell them about how much you can make by taking paid surveys online...

So I took a video of myself actually getting paid $500 for paid surveys.

Blogger said...

If you are looking for a reputable Cost Per Sale advertising network, I recommend that you take a peek at CLICKBANK.

Blogger said...

With bistroMD you can trust that you will not only get delicious entrees, but that every entree and each in bistroMD's weight loss programs is balanced to bistroMD's custom nutritional platform to help promote healthy diets.

STEP 1 - Select one of the diet plans for 5 to 7 days of entrees.
STEP 2 - Take a look at your menu before ordering and pick the meals you prefer for each day and week.
STEP 3 - Order your weight loss plan online.
STEP 4 - Your meals are sent to your home.

ORDER NOW - delivered to your doorstep.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...