Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Feb 14, 2009

ULASAN LENGKAP RAHSIA CLICKBANK

Kemunculan produk informasi di Malaysia bagai cendawan tumbuh selepas hujan sejak akhir-akhir ni. Terbaru, 2 usahawan internet tempatan; Gobala Krishnan dan Zamri Nanyan telah bergabung tenaga menyiapkan Rahsia Clickbank. Sebelum buat ulasan lengkap mengenainya, eloklah saya perkenalkan dulu latarbelakang penulisnya.

penulis rahsia clickbank - mesti ada yang penah tengok Zamri kat TV1

Gobala Krishnan dan Zamri Nanyan merupakan antara individu terawal di Malaysia yang terlibat secara serius dalam bidang pemasaran internet. Sejak tahun 2003 lagi. Gobala pakar dalam bidang pemasaran affiliate, manakala Zamri dengan bisnes internet mlm. Selain itu, mereka juga adalah penulis buku yang masing-masing bertajuk The New Millionaires dan Rahsia Bisnes MLM di Internet.

Dah kenal serba sikit tentang penulis, kini masanya telah tiba untuk mengupas keseluruhan kandungan produk pula. Produk ini dinamakan "Rahsia Clickbank". Konsepnye adalah bisnes pasang siap. Maksudnya lebih kurang 80% (+-) kerja telah disiapkan untuk anda.

Selebihnya adalah tugas anda. Anda perlu beli nama domain, tukar dan sembunyikan hoplink (affiliate link clickbank) anda dan upload web ke server serta membuat promosi untuk mendapat jualan!

gambar front-cover bisnes pasang siap rahsia clickbank


Kalau anda masih baru dan tak reti nak buat kerja-kerja akhir, sila hubungi mereka menerusi link yang diberikan pada download page. Tapi anda akan dikenakan caj tambahanlah. Harga yang dikenakan bermula dari USD10. Bergantung kepada jenis perkhidmatan yang anda perlukan.

Bagi menjimatkan kos, anda boleh gunakan ruangan forum untuk bertanya. Mesti ada rakan-rakan yang sudi jawab masalah anda. Bila dah faham, boleh buat sendiri semua kerja akhir tu. :D

Menjimatkan kos? Ya, sebab harga bisnes pasang siap rahsia clickbank ni RM240. Bukan semua orang mampu beli dalam masa terdekat ni. Inilah kekurangannya. Anda terpaksa berbelanja lebih untuk mendapatkan rahsia clickbank. Saya kurang pasti sampai bila harga ni dikekalkan. Kemungkinan ia akan dinaikkan atau jualannya ditutup selama-lamanya. Tak beranilah nak cakap.

Saya hanya boleh kata, kalau anda betul2 serius dan komited nak cari duit internet dengan menyertai affiliate clickbank, membeli produk ini adalah jalan pintas untuk bermula.


Sebaliknya, kalau anda menjadikan duit sebagai halangan, saya faham. Produk ini mungkin kurang sesuai. Anda memang perlukan masa yang panjang sikit untuk mula membuat jualan seterusnya mendapat cek komisen affiliate clickbank.


Anda tahu tak mengapa produk ini dijual pada harga yang tinggi?

Seperti yang saya maklumkan tadi, sebahagian kerja pemasaran dah siap untuk anda gunakan. Tak perlu fikir soal hati, erp.. tersyasul nak cari niche menguntungkan, memilih produk terbaik, melakukan analisa dan kajian, menulis ulasan produk, ambil screenshort laman web dan bla...bla...bla...

Malah anda turut diberi 15 rekabentuk laman web bisnes pasang siap clickbank. Saya tunjukkan salah satu daripadanya;

salah satu contoh web bisnes rahsia clickbank


Ringkasnya, kerja-kerja yang rumit, leceh dan kritikal dah dibereskan awal-awal lagi. Anda cuma menggunakan seperti yang disarankan saje.

Satu tugas rutin yang perlu anda buat (spt disebut awal tadi) ialah melakukan promosi secara konsisten dan berterusan.

Nak mudah lagi proses mempromosi? Ada diberikan sekali 5 software khas yang boleh dipasang (install) terus pada komputer anda. Nama kelima-lima software khas buat pembeli tu adalah;

software affiliate warrior


software blog warrior


software forum warrior


software keyword warrior


software directory warrior


Semua software di atas mudah untuk anda gunapakai. Caranya ada diterangkan dalam rahsia clickbank. Ia sebenarnya lebih memudahkan kerja dan masa anda.

Begitulah antara kelebihan memiliki rahsia clickbank yang dapat saya gambarkan dalam ruangan yang terhad ni.


Dari segi keunikannya pula, saya tertarik dengan perkongsian pengalaman penulis ketika menunaikan cek clickbank ke bank Malaysia. Tapi sekarang beliau hanya menggunakan wire transfer.

Nak tahu bank mana paling senang dan yang mana pula merugikan anda? Mengapa dan bagaimana caranya? Jawapannya tentu sekali boleh dijumpai dalam "Rahsia Clickbank".


Begitulah berakhirnya ulasan rahsia clickbank yang dapat saya luahkan pada anda. Keputusan akhir masih terletak di hujung jari anda. Fikirkan keperluan semasa dan matlamat asal anda. Jika fokus anda ialah nak cari duit dengan affiliate clickbank, membeli produk ini hanyalah sebagai salah satu usaha. Tiada sebarang jaminan untuk berjaya melainkan anda sendiri yang merealisasikannya!http://www.blogger.com/img/blank.gif


Sebelum berpisah, ini dia link untuk anda => beli rahsia clickbank dan berjanji akan mempraktikkannya!


p.s: Beli mahal-mahal ni ada gerenti ke tak?! Sudah tentu ada jaminan iaitu dalam masa 30 hari. Jika anda tak puashati dengan produk ini, jangan segan untuk menghubungi mereka dan minta wang anda dikembalikan.

p.p.s: Semua gambar adalah hakcipta terpelihara dan hakmilik rahsia clickbank.

[update] - Semua pautan telah ditukarkan ke laman teknik clickbank kerana jualan rahsia clickbank telah ditutup. Harap maklum

9 comments:

Anonymous said...

Terima kasih kerana menulis ulasan mengenai Rahsia ClickBank.

Terima kasih juga kerana terus mempromosikan produk pertama gabungan saya dan Gobala Krishnan ni. :)

Zamri Nanyan

admin said...

Sama-sama bro Zamri atas segalanya.

Semua tu adalah tanggungjawab saya. :D

rezeki said...

Assalamualaikum admin,
saya ada beli buku ni 2 minggu yang lalu,disebabkan saya ada beli buku daripada adam akhir mengenai clickbank tapi tak seberapa lengkap, tapi mudah difahami berbanding buku ini.Maka untuk lebih mengetahaui saya pun belilah buku zamri dan gobala. tapi banyak yang saya tidak faham,nak minta bantuan pun tak tahu dimana, kata daftar dalam forum, tapi tak boleh register, knpa?ppun tak tahu, lepas 2 banyak sangat guna duit, nak beli domain, nak pasarkan lagi, nak buat laman web (web hosting), sblm beli buku 2 teruja sangat ingat semudah itu nak jana wang kat internet, indah khbar daripada rupa, semuanya perlu usaha, sebab saya bermula daripada kosong, mujurlah saya terjumpa laman web free ni yang tak perlu bayar untuk dapatkan ilmu.

admin said...

@ rezeki: baiklah, saya mengerti apa perasaan saudara.

mula2, kalau nak register kat forum bantuan, cuba dulu ke - http://www.wangcyber.com/forum/register.php

jika ada masalah semasa pendaftaran, ajukan masalah saudara di - http://www.wangcyber.com/forum/sendmessage.php

berbalik pada masalah saudara, saya harap janganlah anda berputus asa untuk menjana pendapatan di internet.

cari ilmu dulu. tak kisah dgn cara percuma atau berbayar. belajar mana-mana perkara yang kita nak buat tapi masih tak tahu caranya.

untuk mendapatkan ilmu, kita perlukan pengorbanan dari segi masa. ada yang dapat serap sesuatu ilmu dgn cepat & begitu juga sebaliknya.

kesimpulannya, berikan diri anda masa untuk mula menjana pendapatan di internet.

saya pun bermula dari kosong juga. totally zero pasal cari duit di internet.

sekarang pun, saya still belajar. sedang mencari dan mengkaji teknik-teknik percuma yang boleh digunapakai dan berkesan.

saya akan share di blog ini kemudian nanti. cuma berikan saya masa. sebab saya orang biasa. belum sampai tahap "guru" lagi. :D

C-l-i-c-k-B-a-n-k said...

“Wow” you are a genius for sure what great ways to get ranked high and obtain good traffic flow from your article. Thank you for sharing your information it was very good reading for sure. I am looking forward to any more of your articles you produce in the near future. I am now working on my integrating c-l-i-c-k-b-a-n-k social networking and affiliate marketing, to provide good traffic just as you have within this article.

panduancb said...

@ C-l-i-c-k-B-a-n-k: You're welcome, Jeff. I'm just using simple SEO method. :D

Anonymous said...

Great Site, Very informative. Thanks

PS3 Backup
Game Copy Software

Anonymous said...

Cool post.

Overcoming Anxiety Attacks

Nilkiin said...

Are You Stuck? No Web Traffic? Frustrated With No Help?
Learn Step-by-Step How to Create Your Own Online Business!

http://eazyinvest.net/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...