Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Dec 29, 2008

Ebook Rujukan Pemasaran Forum

Pemasaran forum sememangnya salah satu strategi menarik trafik ke blog, web jualan, landing page serta squeeze page yang biasa digunakan oleh kebanyakan Netpreneur. Selain percuma, jika anda bijak memanfaatkan taktik ni, peluang membuat jualan agak cerah.

Dalam panduan clickbank pun ada dibincangkan hal ni. Anda boleh rujuk pada m/s 155 dalam ebook sistem trafik. Mungkin sesetengah anda menganggap penerangan kat dalam tu agak basic. Lebih-lebih lagi kalau anda dah biase berforum.

Sebagai bonus buat anda yang mengunjungi blog panduan clickbank, ada 1 ebook rujukan berkaitan pemasaran forum untuk dikongsi. Ia ditulis dalam English oleh Borge Hansen. Tajuknya 'Forum Marketing Secrets'.





Beliau telah memberikannya kepada saya beserta dengan lesen private label rights (plr).


Anda boleh download dengan hanya KLIK DI SINI.


Di dalamnya, ada maklumat tambahan serta strategi yang boleh dipakai bagi memulakan projek clickbank anda pada masa depan. Mungkin salah satu azam 2009 anda untuk mendapat cek pertama dari Clickbank??


Semoga azam 2009 anda dan saya tercapai!


~~~ Salam Maal Hijrah 1430 kepada seluruh umat Islam ~~~


p/s: Sebaliknya, bagi anda yang ingin membina kredibiliti di forum, ada beberapa case study yang telah dimuatkan di SINI.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...