Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Sep 19, 2008

247 Cara Menarik Trafik

Salam Sejahtera,

Masalah menarik trafik ke blog atau website antara masalah besar yang sering dihadapi oleh kebanyakan usahawan internet. Implikasi kekurangan jumlah trafik bermakna kuranglah peluang anda nak mendapatkan jualan. Seperti yang telah dinyatakan sebelum ini, dalam panduan clickbank ada diterangkan secara panjang lebar 9 cara menarik trafik. Anda boleh rujuk dalam bab sistem trafik.

Kepada yang belum berkesempatan memiliki panduan clickbank lagi, saya ada alternatif lain buat anda. Iaitu sebuah laporan bertajuk "The Traffic Tips Report". Ia baru sahaja diedarkan 3 hari lepas dan ditulis oleh Justin Michie.

Laporan ini ditulis dalam Bahasa Inggeris. Tapi isinya memang ringkas dan mudah difahami. Kandungannya disenaraikan melalui point ringkas. Ada "247 cara menarik trafik" yang didedahkan hasil pengalaman 5 tahun (kalau tak silap saya).

Selain itu, laporan ini turut disokong oleh pakar - Adsense Joel Comm dan pakar Internet Marketing - Willie Crawford.

Malah laporan yang turut dijual di sesetengah website ni boleh anda dapatkan secara PERCUMA di bawah.


Free Traffic Tips Report - CLICK HERE!




Saya ada satu KEJUTAN buat anda. Berita yang pasti anda suka iaitu pasal cari duit atau buat duit dengan mempromosikan report "The Traffic Tips Report"!

Anda akan dibayar $1 untuk setiap seorang yang download melalui link anda. Peluang ini terbuka kepada seluruh penduduk dunia dan dibuka sehingga 30 September 2008 sahaja.

Untuk buat duit melalui report ini, saya galakkan anda buat promosi secara besar-besaran dalam masa yang agak terhad!

Promosikan melalui forum (melalui signature), iklankan di ruangan iklan, blog (macam saya buat ni), PPC (kalau ada budget super lebih) dan kalau anda ada mailing list bolehlah email kepada subscriber anda.

Baiklah, pembayaran akan dibayar pada 31/10/2008 sekiranya tiada masalah yang dihadapi oleh Justin Michie. Bayaran akan dibayar melalui paypal.

Ehem...ehem.. kalau anda dapat promosikannya dengan baik, lepas raya ni tak perlulah fikirkan masalah pokai atau poket kosong!


Selamat Mendownload Selagi Boleh!

1 comments:

Anonymous said...

aku nak tarik trafik.......... ya nak tambah duit sampingan? klik link d bawah

http://www.seminarmudah.my/bonus/hop.php?ref=vf

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...