Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Sep 20, 2009

Salam Aidilfitri dan Pengumuman Penting

Pada pagi Syawal yang mulia ini, saya ingin update blog ni sambil mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua pengunjung yang beragama Islam. Ampun dan maaf juga dipinta kerana dah lama tak berkongsi info di blog ini.

Jika takde aral, saya akan kembali dengan entri-entri yang boleh membantu anda dalam mempelbagaikan cara mempromosi produk affiliate. Anda boleh cuba untuk memasarkan produk affiliate sama ada untuk pasaran tempatan atau antarabangsa.

Pilihlah mana-mana pasaran dulu untuk mengapplikasi apa yang anda pelajari. Bila dah dapat "tune", barulah anda boleh kembangkannya.

Cuma saya suka nak ingatkan yang sesuatu cara promosi tak semestinya berhasil untuk mempromosi semua jenis produk. Di situlah perlunya kaedah cuba jaya ("try" and "error").

Bila anda dah temui kaedah yang sesuai untuk mempromosi sesuatu produk, anda hanya perlu ulang dan gandakan. Itulah konsep asasnya.

Sebelum mengundurkan diri, ada satu pengumuman khas buat anda yang masih belum memiliki ebook panduan clickbank. Jualannya telah ditutup buat sementara waktu. Anda hanya boleh mendapatkannya mulai 29 September hingga 12 Oktober 2009.

Selepas daripada tarikh itu, kemungkinan besar(99%) jualannya akan ditutup terus buat selama-lamanya. Andainya anda terlupa, sila layari website panduan clickbank di sini. Kemudian, anda "bookmark" terus supaya senang nak mendapatkannya nanti.


Selamat Berhari Raya!


[UPDATE] Jualan ebook panduan clickbank telah ditutup. Anda patut dapatkan ebook teknik clickbank bagi meneruskan hasrat menjana pendapatan melalui clickbank.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...