Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Sep 30, 2009

Link Download "10 Formula Baru Clickbank"

Malam tadi, saya telah menerima link download laporan 10 Formula Baru Clickbank versi percuma daripada Mawardee. Ianya dikeluarkan bersempena pelancaran semula ebook panduan clickbank. Manakala versi penuhnya dijangkan akan terbit pada hari Jumaat, 2 Oktober 2009. Khabarnya, hanya pembeli ebook panduan clickbank saja yang berpeluang mendapatkan versi penuh.

Sementara menunggu hari Jumaat, ada baiknya saya ulas sikit kandungan laporan "10 Formula Baru Clickbank" yang versi percuma ni. Setidak-tidaknya, anda dapat mengenalpasti sama ada anda perlu download atau sebaliknya.

10 Formula Baru Clickbank

Download 10 Formula Baru Clickbank



Secara keseluruhannya, laporan ini menyenaraikan 10 masalah yang sering dihadapi oleh anda dan saya sehingga gagal menghasilkan sebarang jualan. Masalah-masalah yang dimaksudkan seperti:-

1. Cara berfikir

2. Silap teknik promosi

3. Tak tahu nak memanipulasi teknik promosi

4. Tak buat kajian yang terperinci

5. Tiada perancangan yang sistematik

6. Tiada masa nak buat duit dengan clickbank

7. Tidak tahu bila pelancaran produk yang bagus

dan 3 lagi masalah penting yang tak boleh saya dedahkan secara terbuka di sini.


Dari masalah-masalah yang dinyatakan, anda akan diberikan formula untuk mengatasinya. Contohnya anda tak ada perancangan yang sistematik dalam mempromosi produk affiliate. Selama ni main "bedal" je.

Sebagai penyelesaian, formula "pelan tindakan selama 3 bulan untuk setiap teknik promosi" yang diberikan agar masalah anda tak berpanjangan. Begitu juga dengan masalah lain. Setiap masalah ada diberikan formula untuk mengatasinya.

Bagi mengetahui formula-formula tu, anda boleh download laporan versi percuma dulu di sini.


p/s: Saya ingin mengingatkan yang kandungan laporan 10 Formula Baru Clickbank versi percuma memang tidak lengkap. Sebahagian besar maklumat terpaksa dirahsiakan. Sebab versi lengkap hanya akan diberikan kepada pembeli terdahulu ebook panduan clickbank.


[update Ogos 2011] Untuk makluman tuan/puan, semua pautan asal telah ditukar ke laman teknik clickbank kerana jualan panduan clickbank telah ditutup. Harap maklum

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...