Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Mar 15, 2009

Blog Panduan Clickbank Kembali Normal

Kepada anda yang berkunjung ke blog panduan clickbank lebih kurang dalam 5-15 jam yang lepas, ada sikit masalah terknikal yang berlaku.


Sebagai jalan penyelesaiannya, saya telah menukar template yang baru. Kini anda boleh meneruskan semula segala aktiviti yang ingin dilakukan di sini setelah terbantut seketika sebentar tadi.


Segala kesulitan amat dikesali. Kesabaran dan rasa tidak putus asa anda untuk mengunjungi blog ini turut saya hargai. :D


Sebagai tanda penghargaan, saya berikan anda 1 ebook plr secara percuma. Tajuknya "Affiliate Marketing For Newbies". Ia diberikan dalam MS Word. Maknanya anda boleh ubah isi kandungan ebook tu 100%. Kalau nak pecahkan kepada beberapa artikel pun boleh. Kemudian, buatlah promosi melalui pemasaran artikel. :D


ebook affiliate marketing for newbies



1 comments:

admin said...

[Perhatian]

Kalau anda mengalami sebarang masalah download, jangan segan untuk menghubungi saya. Saya akan pastikan anda dapat kalau benar-benar berminat.

Sila gunakan ruangan "contact me".


p.s: Berikan saya sedikit masa untuk membalasnya. :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...