Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Jan 24, 2009

4 Sumber Menarik Trafik Tanpa Had

Episod menarik trafik berkualiti dengan SEO terpaksa saya tunda buat seketika. Tentulah ada sebab musababnya. Salah seorang mentor saya, Lance Tamashiro bersama rakan beliau Jason Fladlien baru mengeluarkan ebook percuma berkaitan menarik trafik.

Tajuknya Beverly Hills Traffic Report. Ebook ni dalam English. Dalam tu ader diterangkan "4 sources of unlimited traffic". Kalau dalam bahasa kita, hampir sama maksudnya dengan 4 sumber menarik trafik tanpa had. Lebih kurang macam itulah.



Download percuma hanya sah di Beverly Hills Traffic Reports


Ebook ni tak panjang sangat. Cuma 15 mukasurat. Tolak muka depan dan isi kandungan, ada 12 mukasurat yang penting untuk anda baca. Kira-kira 15-20 minit pun dah boleh habis. Kalau anda hebat, 10 minit pun dah boleh selesai!


4 sumber mendapatkan trafik yang dimaksudkan dalam ebook percuma ni adalah:


#1 Forum banner ad method

#2 The leech method

#3 The daily event method

#4 The "buddy system" method



4 teknik yang dibincangkan tu bukanlah luar biasa sangat bagi anda yang dah lama terlibat dengan pemasaran internet. Cuma bagi yang masih baru, ia boleh memberikan anda sedikit idea untuk memasarkan produk affiliate clickbank anda. Untuk pasaran tempatan pun boleh guna teknik di atas.

Mungkin lepas baca beverly hills traffic reports ni, anda boleh mengembangkan idea yang dibincangkan dalam tu. Siapa tau, kan?

Sebelum berundur, saya nak tegaskan bahawa ebook ni penerangannya tidaklah begitu terperinci. Mungkin idea #1 dan #3 mudah sikit untuk anda ikut. Manakala idea #2 dan #4 tu agak sukar sikit bagi sesetengah orang yang belum mahir dengan ppc dan tidak mempunyai senarai email.

Saya akhiri dengan memberikan link download beverly hills traffic reports buat kali kedua di SINI. Jangan lupa masukkan nama dan email anda dulu, baru boleh baca ebook percuma tu. (^-^)

2 comments:

Game Copy Software said...

Great information, Very informative. Excellent work!

Toney
Game Copy Software

nizam said...

Info yg bgus.. Leh la try t.. Huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...