Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Aug 4, 2008

PANDUAN CLICKBANK: SISTEM KAJIAN

Salam Sejahtera,
Kita telahpun sampai ke peringkat sistem kajian dalam Panduan Clickbank ni. Sistem kajian ni amat penting sebelum kita melangkah lebih jauh lagi. Jika tersilap langkah, maka sia-sialah usaha kita selama ni. Segala usaha promosi tidak mendatangkan apa-apa keuntungan. Masa terbuang, tenaga habis begitu saja dan bil elektrik pun bertambah. Adusss....
Dalam sistem kajian, kita diajar bagaimana cara nak memilih produk. Produk apa yang boleh dan patut kita promosikan.
Jika tidak mahu rugi, ada beberapa kita kriteria yang menyebabkan kadar jualan sesuatu produk itu rendah. Tapi yang paling utama ialah:
[+] Kualiti surat jualan (salesletter) laman web yang rendah.
[+] Kualiti produk yang rendah.
[+] Kualiti sistem follow-up yang rendah atau tiada langsung.
-petikan dari e-book Panduan Clickbank
Namun, anda tidak perlu risau sangat. Ini kerana dalam Panduan Clickbank ni ada didedahkan teknik rahsia mencari produk yang terjual. Maksudnya, lepas ni kita boleh tahu produk apa yang boleh terjual dengan laris.

Inilah langkah awal yang terpenting kalau anda betul-betul serius nak cari duit yang lumayan di clickbank ni! :)

Akhir kata, setakat ini saja yang saya boleh kongsikan. Saya nak sambung baca Panduan Clickbank ni.

Nanti saya kongsikan lagi input yang boleh anda semua dapat di dalamnya. Tapi kalau anda dah sedia nak cari duit di Clickbank dengan kadar segera, dapatkannya terus di SINI.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...