Anda berasa was-was dengan Teknik Clickbank? Sila taip email anda di bawah untuk menerima ulasan serta pendedahan yang lebih terperinci. Email anda akan disimpan dengan selamat dan saya benci spam.

Delivered by FeedBurner

Aug 1, 2008

SENARAI PRODUK DIGITAL DI CLICKBANK

Salam Sejahtera,

Mari kita lihat pula senarai produk yang ada dijual di Clickbank ni. Untuk makluman semua, produk yang dijual adalah produk digital sahaja. Maksudnya setelah membeli, kita perlu download produk tersebut. Kalau nak baca pun, melalui skrin komputer saja. Contohnya seperti e-book, software, skrip, video, grafik dan seumpamanya. Kalau nak cetak (print) e-book pun boleh gak. Saya faham kekadang kita lebih selesa membaca buku fizikal kan? Boleh dibawa ke mana saja.


Namun, di Clickbank ni memang tiada sebarang produk fizikal yang dijual.

Jadi, macam mana nak buat duit dari Clickbank ni?

Mudah saja, daftarlah sebagai agen affiliate. Jika ada produk berbahasa Inggeris jadilah publisher di Clickbank.

Di sini saya akan tekankan lebih kepada agen affiliate. Tugas kita ialah mempromosikan produk yang ada di Clickbank ni. Kalau berjaya membuat jualan, dapatlah komisen. Hooray!


Senarai produk yang boleh kita promosikan terdapat dalam pelbagai kategori dan sub-kategori.

Contoh kategori yang ada seperti business to business, health & fitness, home & family, computing & internet, money & employment, marketing & ads dan banyak lagi.

Sekarang kita tengok pula bahagian sub-kategori. Sebagai contoh saya ambil kategori health & fitness. Sub-kategorinya seperti women health, beauty, mental health, nutrition dan diet.

Ya, memang banyak produk yang boleh kita promosikan. Sebab itulah orang kata bukan saya saja yang kata Clickbank ini lubuk emas!

Untuk mendapatkan emas tu, kita perlulah mempunyai ilmu, strategi, teknik, usaha serta promosi yang betul dan efektif.

Kalau anda benar-benar serius nak menjana pendapatan di internet, salah satu caranya adalah menjadi agen affiliate di Clickbank. Jikalau anda masih buntu untuk memulakan projek ini, saya syorkankan anda dapatkan satu panduan yang berkualiti dalam bahasa Malaysia.


Nak berjaya mestilah ada guru, kan?

Seseorang yang ingin cemerlang dalam apa jua bidang pun mesti ada guru dan mesti berguru. Dan ini yang orang kadang-kadang terlepas pandang.

- Dato' Dr Mohd Fadzilah Kamsah


Panduan yang dimaksudkan ialah Panduan Clickbank. Download ebook dan bonus tambahan lain hanya di sini.

Nanti saya akan sambung kembali, apa lagi info berharga yang ada dalam Panduan Clickbank.


[MAAF] Ebook panduan clickbank telah ditamatkan jualannya. Pautan di atas telah saya sambungkan ke laman web Teknik Clickbank agar anda boleh memantapkan ilmu mengenai clickbank.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...